you will make a change for the better.

linnea | 2010-02-06 @ 19:20:02

Hejhallå - vad står på? Idag har jag varit på stan med mormor och jag visade lite vad jag ville ha i födelsedagspresent (för er som inte förstått det än, så fyller jag år imorgon.) Så mormor köpte lite födelsedagspresenter till mig och sen fick jag även några saker nu idag av henne :') Vi har även ätit lunch och fikat på stan, det har alltså varit en jättemysig dag!


Vi åt lunch på Eurasia, jag tog "fyra små rätter". Det var himlans gott!


När vi gick från Eurasia fick vi små söta lyckokakor..


..och i min stod det "you will make a change for the better."



Nu ska jag kolla min favoritbloggar och svara på komentarer. Efter det visar jag vad jag fick av mormor/köpte själv. Vi hörs snart! ♥

Kommentarer
Postat av: ` isabella szerafia.

Gott med kina!

2010-02-07 @ 10:17:08
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Grattis i efterskott! Har varit så dålig i bloggen i helgen så jag har totalt missat. :O



Guu, så goda saker! Såna där fortune cookies smakar glasstrut tycker jag, mumma. :D

2010-02-08 @ 21:32:46
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback