patong

| 2010-03-10 @ 16:02:41
Hejsansvejsan! Idag åkte vi in till Patong efter lunch, för här på Kamala är det helt dött. Det finns ingen shopping och ingenting, därför är Patong ett mycket bättre val. ;) Vi gick runt lite i ett shoppingcenter och så fikade vi på Starbucks Coffee och åt middag på Pizza Hut. Det har varit en väldigt mysig dag och självklart jag kom hem med lite grejer som jag shoppat. Man kan ju inte komma hem tomhänt! Me like shopping. 

Det finns väldigt roliga klubbor här i Thailand, kolla bara här på min lillasysters två klubbor:


Dagens bilder:


Dagens shopping:


Nu ska jag gå.. men bloggar som vanligt mer någon annan dag. Puss! <3

Kommentarer
Postat av: eveelii

älskar väckarklockan :D har beundrat den jättelänge på asiajam.com :3

2010-03-10 @ 20:43:28
URL: http://eveelii.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Vilka lustiga klubbor! Den ena är som Musse Pigg och den andra ser ut som typ kulglass. ;D



Starbuck's fikat ser inte dåligt ut, inte pizzan heller!

2010-03-11 @ 15:18:35
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: matilda.b

Villken söt/snygg väska!

Ha det bra i Thailand. MVH//matilda.b

2010-03-16 @ 16:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback