Music is the answer

| 2011-04-11 @ 19:17:40
1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag?
So happy I could die

2. Kommer du komma långt i livet?
Life

3. Hur ser dina vänner dig?
E.T

4. Kommer du gifta dig?
Day 'N' Nite

5. Vad är ditt livs themesong?
The Scientist

6. Vad e ditt livshistoria?
All star

7. Hur är skolan för dig?
Till the world ends

8. Hur kan du komma framåt i livet?
What's my name?

9. Hur kommer imorgon vara?
Stuttering

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Bulletproof

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Det snurrar i min skalle

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Do it like a dude

13. Hur är det med ditt liv?
Som en gummiball kommer jag tillbaks till dej

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Rolling in the deep

15. Hur ser världen på dig?
Alla dessa stekare

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
California

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Broken strings

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Dancing with myself

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Luminary Ones

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Shake it

21. Kommer jag nånsin ha barn?
The middle

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Breakeven

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
I believe

24. Kommer du få personen du är kär i?
Hinna Hinna

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Higher

26. Vad är min danssång?
The world's greatest

27. Vad är några tips till mig?
What's the point

HAHAHAHA. Jag dör. Hur är det med ditt liv? - Som en gummiball kommer jag tillbaks till dej! Men jag måste faktiskt säga att många av svaren stämmer ;)

Kommentarer
Postat av: emilia

jag tar den där;)?

2011-04-11 @ 20:38:52
URL: http://myliifeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback