Tired

linnea | 2011-03-22 @ 20:37:18

(En gammal bild jag gjorde för ett tag sen)

Har inte gjort så värst mycket idag. Varit ute på promenad med Ozzy, pluggat lite, sen har jag typ bara legat i soffan och glott på tv. Är jättetrött, känns som om jag ska somna. Men det vill jag inte för jag ska ju se DH ikväll! Världshistoriens bästa program typ? Fast Ugly Betty är ju också bra. Det får jag inte glömma! Hmm.. ska gå och tvätta bort sminket nu. Haha vem fan bryr sig egentligen!? Aja. Vi ses, godnattttttt eller något sånt. ♥

Kommentarer
Postat av: Anniepiie

Heej! :D Nu är jag tillbaka efter bloggpausen, och har en ny blogg, så kika gärna in om du vill! :) Allt bra med dig? Ska läsa igenom lite här nu vad jag har missat! ;) Kramis

2011-03-22 @ 21:32:13
URL: http://anniepiie.blogg.se/
Postat av: kaisa

jag kollade! :)

2011-03-23 @ 07:51:39
URL: http://kaisaeo.blogg.se/
Postat av: alicia:)

jag tror du skulle gilla serien One Tree Hill, asså OTH äger, finns åtta säsonger än:D

2011-03-27 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback