Tjotjena

linnea | 2011-03-21 @ 20:33:40

YEEEEEESBOX. Vill till frisören/frissan (haha vad säger man egentligen!?) och färga håret. Gillar inte min hårfärg just nu, den är så.... tråkig.

Aja det var inte det jag skulle säga, utan det jag skulle säga är att bloggpausen är över! :D Längsta bloggpausen nåååågonsin tror jag. Men jag lovar er ändå inte att jag kommer skriva massa massa inlägg varje dag, men jag ska iallafall försöka och uppdatera med roliga och intressanta inlägg så ofta jag kan.

Men alltså seriöst, det värsta jag vet är folk som tjatar på att man ska blogga hela tiden. Jag bloggar för att jag tycker det är KUL, inte för att folk ska tjata och klaga. Då kan ni ju lika gå och gärna läsa Kissies blogg, hon skriver minst 15 inlägg per dag... har jag hört? Läser inte hennes blogg.

Men nu ska jag gå och måla naglarna sen se på tv! Tjingeliiiiing!

Kommentarer
Postat av: rebecka udd

Tävla om en Bloggsvar-invite på min blogg! (:

http://oliversfavorit.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-bloggsvar-inbjudan.html



ps. hemskt ledsen om du inte vill ha sånahär kommentarer :c

2011-03-21 @ 21:04:53
URL: http://oliversfavorit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback