Tuesday

linnea | 2011-05-03 @ 15:03:58

Gillar mitt hår idag, självlockigt kan faktiskt vara fint... ibland!

Idag är det tisdag. Varit i skolan (nämen jasså det visste vi ju inte) Slutade 13.40, men jag blev tvungen att stanna kvar längre för jag hade glömt att göra någon läxa. ooops! Men snart ska jag till tandläkaren. Ska få tandställning! Räls alltså. Den ska sättas in på måndag, men ska på någon "koll" eller något idag. Blä vill inte tandställning, men jag vill ju ha fina tänder så atteeee... Men nu ska jag dra, chacha! :)

Kommentarer
Postat av: #SoSwag

Sv; Japp, ju mer desto bättre ;)



Aaah, asså jag kunde också lyssna på samma låt flera gånger förut, men nu så går det inte att lyssna på dom mer än fem :/ Så mina favvisar är ''spärrade'' nu ''/

Har för mig jag skapade det efter Nov. 2010, men har ett som skapades före det, men det gav jag bort.. Men ska försöka se till o få tillbaks det haha! xD

2011-05-03 @ 15:28:37
URL: http://soswag.webblogg.se/
Postat av: wilma

Jag visste inte att du skulle få tandställnig :) Det kanske känns jobbigt i början men du kommer ju få grymt snygga tänder efteråt! :) :) :)

2011-05-03 @ 16:12:14
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback