Chanel by Clara Hallencreutz

inspiration | 2013-04-26 @ 11:30:00
 
Ett annat förslag på rubriken skulle kunna vara: Drömtavlor! För några dagar sedan hittade jag Clara Hallencreutz hemsida och shop där dessa jättefina och artistiska tavlor finns att köpas. De är fotade och gjorda helt av henne själv. Tavlorna är limited edition och görs på beställning. Det står inget pris på tavlorna, på hemsidan, men jag gissar att de är ganska så svindyra eftersom de är svinsnygga också!
 
Det finns såklart massa andra coola motiv än Chanel logon + några andra varianter av den. Men tavlorna här ovan är mina favoriter! Vill haaaa en! Får väl önska mig en i julklapp... eller något.

Kommentarer
Postat av: SOFIA ღ

Åh, de är så sjukt snygga! :D

2013-04-27 @ 02:06:08
URL: http://sofiasticated.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback