I ♥ sunglasses

new in | 2013-06-26 @ 21:35:28
Det har blivit ett tillskott i familjen! Eller ja... solglasögons familjen alltså. Dessa solbrillor kom på posten idag - ett par Runaways från Le Specs! Har velat ha de jättelänge, så jag slog till på ett par. De är sååå fina och jag kommer typ bo i dem resten av sommaren. Bakom ser ni resten av mina solbrillor och de runda, spräckliga i vänstra hörnet är också rätt nya.
 
Solglasögon är absolut min favoritaccessoar! Har på mig ett par varenda dag och skulle inte kunna leva utan dem heller (nej nu överdrev jag, men skulle nästan inte kunna leva utan dem). Man kan helt enkelt aldrig ha för många solglasögon...

Kommentarer
Postat av: Vilda

Vart kommer de clubmaster (rayban) liknade ifrån, grymt snygga!

Svar: Dollarstore, haha!
Linnea Folkesson

2013-07-10 @ 23:50:29
URL: http://vildasandals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback