Weekend

linnea | 2013-05-12 @ 20:32:14
Lite (matiga) bilder från min helg.
 
Ja detta är då vad jag har gjort i helgen - ätit!! Nej, men idag åt jag scones till frukost. Vad har hänt annars idag då? Jag har varit på badhuset och gjort sådana här simövningar samtidigt som jag utmanat min fobi för badhus. Ja, jag är inget fan av badhus pga av all smuts, bakterier och alla som gått med vårtiga fötter på golven. Så nu är jag jättetrött och håller på att somna...
 
Förresten! Imorgon är det min första dag av min praovecka. Var ska jag prao då? På Rut m.fl. Ska bli kul! Men skriver mer om det senare. Puss!

Kommentarer
Postat av: Njäkka

Älskar Rut adså

2013-05-13 @ 00:56:03
Postat av: ellen forsberg

åh tack så mycket :D men gillar nog mer blont hehe!

2013-05-13 @ 22:17:14
URL: http://www.ellenpaulinaforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback