answers part four.

linnea | 2010-04-15 @ 17:00:17

 

Hej! Fin blogg! Har du gjort den själv?

- Tackar, och jajemän jag har designat min blogg själv, om det är det du menar.

 

Vad har du för märke på din dator?

- Compaq har jag på min egen. Men mammas & pappas som jag brukar använda rätt så ofta nuförtiden är en Macbook.

 

Gillar du fisk?

- Haha, näe.

 

Vad är din favvomat?

- Hm.. jag har ingen aning!

 

Ditt favvodjur?

- Hund såklart!

 

Vilken frukt gillar du mest?

- Ananas tror jag nog.

 

Kan du göra en video om hur du sminkar dig?

- Haha näe jag tror nog inte det.. sorry men det är verkligen inte min grej. :P

 

Favorit plagg?

- Ingen aning, har väldigt många favoritplagg så jag kan inte bestämma mig för bara ett.

 

Vilka bloggar läser du? Varför läser du dom?

- Jag läser en himla massa bloggar men mest mina vänners, febbs, kenzas, fokis och ett par andra bloggar.

Och jag läser dom för att det är intressant att kolla vad dom skriver och så är deras bloggar jättebra också!

 

Vem tog bilden till din header?

- Det var faktiskt min mormor som gjorde det, och hon blev jättenöjd med bilden. Hon sa att hon var en proffs fotograf :D

 

Vad heter hunden på headern?

- Han heter Rolex.

 

Hur ofta shoppar du?

- Oj, det är jätteolika. Vissa månader shoppar jag ingenting, men vissa månader shoppar jag lite mer och så.. Men åååh det är så svårt att säga hur ofta!

 

Vad gör dig glad?

- Det finns massa saker som gör mig glad b.la min familj, mina vänner, sommaren, glass och förstås era söta komentarer! <3

 

Gillar du cupcakes?

- Jajemän. Och cupcakes är ju så himla fina att titta på också.

 

Vilken "stil" har du?

- Hm, jag skulle inte riktigt säga att jag har någon speciell stil. Jag har nog mest bara en helt blandad stil som inte går att sätta ett speciellt namn på.

 

Vad har du helst på dig en vardag? (outfit?) Kan du lägga ut bilder på det?

- Jag brukar ju faktiskt lägga upp 'Dagens outfit' då och då. Men jag kan ju försöka lägga upp det lite oftare om ni nu vill?

 

Hur många headers har du haft?

- Jadu, jag har haft så många att jag tappat räkningen! ^^

 

Idol?

- Jag har ingen speciell idol. Jag gillar massa olika artister och band.

 

Läser du manga?

- Nä, men jag gjorde det faktiskt förr.

 

Vad är ditt bästa ämne i skolan?

- Jag vet inte.. det borde egentligen varit bild, men eftersom vi nästan aldrig gör något roligt på bilden så kan jag inte säga bild. Så jag vet faktiskt inte!

 

Kan du fixa en design till mig?

- Näe, tyvärr så fixar jag inte designer till andra.

 

Är det du som gjort allt på din blogg?

- Jajemän, jag har gjort precis ALLT! Eller föresten, Emilia har hjälpt mig att klippa ut bilden i headern. Eftersom jag suger på att klippa ut bilder.

 

Favoritglass?

- MJUKGLASS IN MY HEART! <3

 

Vad är det pinsammaste du gjort?

- Jag vet faktiskt inte, kommer inte ihåg något speciellt pinsamt som jag gjort.

 

Spelar du gsm??

- Nejnejnej.

 

Så, det var alla frågor från frågestunden. Det blev alltså 4 delar. Att det blev mååånga frågor? Tack så mycket för alla era frågor! :love:


Kommentarer
Postat av: L i n a

sv. haha japp japp, inte så mycket, har övat lite till provet som vi har nu på fredag-... ;) självdå?

2010-04-15 @ 17:04:42
URL: http://liiinaw.blogg.se/
Postat av: L i n a

haha jaa verkligen !

okej, jo det hoppas jag också (:

okej, men vad blir det för mat dÅ ? :D

2010-04-15 @ 17:09:14
URL: http://liiinaw.blogg.se/
Postat av: emilia

sv:Hihi tackar/hedwig..

Tack för länkningen :D

2010-04-15 @ 17:59:06
URL: http://myliifeeee.blogg.se/
Postat av: Anna

På alla 4 delar har det alltid varit jätte bra svar!

Ha det så bra!

2010-04-15 @ 18:53:07
URL: http://yujings.blogg.se/
Postat av: Wilma [FOTO OCH VARDAG]

Bra svar!

2010-04-15 @ 19:30:28
URL: http://weja.blogg.se/
Postat av: Wilma [FOTO OCH VARDAG]

SVAR: varför använder du aldrig klänningen? Den är ju jättefin! :D

2010-04-15 @ 19:42:58
URL: http://weja.blogg.se/
Postat av: jonna från torneå, finland

fina foton du har tagit :)

2010-04-15 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback