detta inlägg handlar om lite allt möjligt.

linnea | 2010-03-30 @ 21:19:43
Hejsan svejsan. Som alla redan ser så har jag gjort en ny header, för jag tyckte min förra var så ful. Den här blev inte så värst avancerad men den är iallafall finare än min förra. Aja, tyckte bara ni behövde veta det.

Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik. Men min hjärna är tom.. så jag vet inte riktigt vad jag ska lyssna på. Men det funkar endå. :] Imorgon är det skola, näst sista dagen innan påsklovet! Men vi har endå inga jobbiga lektioner imorgon (vad jag vet?), så det ser jag fram emot. Tänk att jag sa "det ser jag fram emot". Snart ska jag sätta mig i soffan och se om det är något bra på tv ikväll, annars ser jag väl på mitt livs kärlek - O.C 


En bild på tårtan min lillasyster hade på sitt kalas. mums.


Sen en bild på mig, ego of course!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv; stället bestämmer man tillsammans liksom :) Nej, det kostar ingenting :) jag gör det liksom bara för skojs skull :)

2010-03-31 @ 20:16:03
URL: http://minafotografier.webblogg.se/
Postat av: emma

ähelvete b ad brun du var Linnéa ! :D <3

2010-12-14 @ 20:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback