my lovely thursday

linnea | 2010-05-27 @ 15:57:40
Hejsan svejsan!

Gud vad den här dagen är härlig, känner jag bara. Men nu tänkte jag ta upp lite positiva saker med idag. Bland annat så tyckte två killar i min klass att jag var skitbra på att rita dem ba: "Gud, kolla på linneas bild! Jag måste lära mig att rita så där! Hur får du till dem där skuggorna? Hur kan du rita så bra? Att hon är duktig? osv". Haha då kände man sig ju lite duktig.. eller ja, mycket. :D

Sen på sista lektionen - Elevens val så behövde vi bara gå och lyssna på när musikgruppen spelade och sen fick vi glass. Efter det fick vi sluta lite tidigare, eftersom det var sista EV:n för terminen.

Jag har även fått mitt pris i en bloggtävling som jag vann för ett litet tag sen. Det var en Hello Kitty neccesär och två armband. Det var jättefint!

Och nu ikväll ska jag äta middag på Café Göteborg, jag har aldrig ätit där förut. Men efter bilderna jag såg på Fokis blogg så är jag helt säker på att jag kommer älska maten. ;p Sen efter middagen blire ju som sagt RixFm Festival. Jag vet inte riktigt vilken tid det börjar.. menmen. Det får vi väl se. Men jag tar självklart med mig kameran och fotar så mycket jag bara kan, både på maten och på RixFm festival.

VILKEN FÖRJÄVLA BRA DAG!!!

Två bilder från min och lillasysters fotostund.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv. okej:) ska åka och handla skor :)

2010-05-27 @ 16:27:08
URL: http://jeeanetteekarmark.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Klart du ska känna dig duktig! Guu, så kul att få komplimanger! :D

2010-05-27 @ 19:06:54
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback