Dagens blogg är...

random | 2010-11-13 @ 11:32:13

Jajemen, Dagens blogg är ingen mindre än Emma! Grattis grattis grattis till dig!


DET HÄR VAR EMMAS MOTIVERING:
"Jag skulle vilja vara med för det skulle vara jätteroligt att bli länkad på din blogg, eftersom den är så bra och många läser den ( till och med jag som inte är så jätteintreserad av andra bloggar) Fler besökare skulle jag inte heller tacka nej till;) Det är roligare att blogga om fler bösöker bloggen, och det skulle säkert bli så eftersom många tycker du har bra smak och om jag skulle vinna skulle det betyda att du gillade min blogg litegran iallafall, och då klickar dom säkert in och kollar på min blogg.^^ Men det är ju roligt att vinna också.

Det var min motivering, nu kan jag bara hålla tummarna.:)
"


Emmas blogg handlar för det mesta om vad som händer i hennes liv. Men hon lägger även in en massa jättefina bilder som hon har fotat själv, tagit från google eller inspirationsbilder från weheartit.com. Då och då kommer det även upp en snygg dagens outfit. Hon är även väldigt kreativ, för hon har nämligen en kategori som heter "Made by Emma". Där lägger hon in lite olika grejer som ritat, sytt eller pysslat ihop. Och som dem allra flesta bloggarna så lägger hon in lite olika låtar ibland.

Låter detta ovanför något som intresserar dig? Då tycker jag verkligen du ska klicka in dig på hennes blogg och börja läsa. Även om du kanske inte intresseras av det hon bloggar om så tycker jag att du borde klicka dig in på hennes blogg, för du kommer säkert gilla det du läser! Och glöm inte att följa Emma via bloglovin' om ni gillar hennes blogg!


Jag brukar själv faktiskt kolla in Emmas blogg då och då. Jag tycker hon har en väldigt intressant och bra blogg, en blogg som jag själv fastnar för. Sen är även hennes design jättefin! Väldigt enkel, men ändå så snygg! Så nu tycker jag att Emma förtjänar en massa nya läsare!


KLICKA PÅ BILDEN OVAN ELLER KLICKA HÄÄÄÄR FÖR ATT KOMMA TILL EMMAS BLOGG!

Kommentarer
Postat av: Izza<(^^)>

SV: Jag ska på stan med en kompis:) Kanske lite konstig fråga, men vilket djur gillar du mest?;P

2010-11-13 @ 11:48:51
URL: http://yosoy.blogg.se/
Postat av: SHMS - Sarah ;)



kikar in... :D



2010-11-13 @ 11:50:40
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: E M M A

Sv:Gud vad roligt att jag vann!:D:D

Himlarns tur att jag var med!;D

2010-11-13 @ 12:09:54
URL: http://allbyemma.blogg.se/
Postat av: Izza<(^^)>

SV: Hundar och sköldpaddor XD Kanske lite udda;P

2010-11-13 @ 12:10:00
URL: http://yosoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback