Alla ♥-ns dag

linnea | 2011-02-14 @ 15:47:01

Hej! Förlåt för att det varit så dålig uppdatering, men jag ska försöka bättra mig. Idag är det iaf
Alla hjärtans dag. Det kan väl ändå ingen missat? Då får man äta geléhjärtan, mmmmumsigt!

Idag är det förresten SKITKALLT ute. Man kan inte vara ute, för man kan knappt andas. Lungorna
fryser till is när man andas :O Och det roliga är att idag på skolan såg vi en film om klimatet. Om att
det bara blir varmare och varmare på jorden och att isarna smälter och så. Själv tycker jag typ bara
att det blir kallare och kallare. Det är nog nästan -30. Eller inte. Men kanske typ -25 iaf? Eller -20?
Det är hursomhelst olidligt kallt ute, man plågas verkligen. Men okej nu ska jag inte sitta här och
gnälla det finns ju faktiskt folk som har det värre.

Ha det så trevligt, tjingeling! :D

Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- bar bra! Vgd?

2011-02-14 @ 15:52:43
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- okmmenterar! Har du någon gång varit med på aktivaste?

2011-02-14 @ 16:08:00
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: Emma

Desamma! :)

2011-02-14 @ 17:19:24
Postat av: my

Glad alla ♥ dag! Hoppas du har det bra:) Jag håller med om att det är ruskigt kallt ute :s Hoppas det blir vår snart!

Vad heter din kamera förresten?



Kram!<3

2011-02-14 @ 17:34:05
Postat av: Linnea

Jag bor på backen (i ume) o vi hade 31- grader på alla hjärtans dag!

2011-02-15 @ 19:51:14
URL: http://denhemligabloggaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback