Gratis headers till den som vill ha

| 2011-03-06 @ 19:59:41

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL SIDAN DÄR DU KAN SPARA BILDEN I STÖRRE STORLEK.


KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL SIDAN DÄR DU KAN SPARA BILDEN I STÖRRE STORLEK.

Har gjort två test headers som den som vill ha får ta och använda på sin blogg! Vill ni att jag ska fortsätta med det här och göra olika headers som man får ta om man vill? Kom isåfall med idéer på vad för slags "tema" ni vill att det ska vara på headern. Kanske en header med någon speciell kändis? Sommar header? Rosa & gullig header? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Julia

Följ mig på bloglovin så följer jag dig? :)

2011-03-06 @ 20:38:53
URL: http://kkungjulia.blogg.se/
Postat av: maja

typ rosa,gullig .. o typ aa lite sommar kanske :)

2011-03-07 @ 15:02:37
Postat av: ...

Jag tycker du ska fortsätta göra så har men med andra teman men vad spelar ingen roll!

2011-03-10 @ 13:56:26
Postat av: Jennifer

Jag tycker du ska fortsätta göra gratis headers,men kan du inte ha en tävling där man kan vinna en header?

Som du hade förut,att du lottar vem/vilka det blir.

Det vore kul.

puss o kram

2011-03-17 @ 15:31:31
URL: http://jennifeer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback