This ain't no fashion show

outfits | 2012-08-05 @ 21:05:48
Linne: BikBok, Byxor: Gamla ifrån Gina, Väska: random + Ray Bans & Converse
 
Äntligen blev det ett par outfit bilder! Dock bilderna inte alls bra eftersom jag tog de i en lekpark med mitt stativ. Jag hann typ ta en bild sedan kom det en pappa och några barn som skulle leka i lekparken och jag ba: AWKWAAARD... Så jag bara skyndade mig och tog några bilder, som sagt inte alls blev bra. Mitt hår var helt konstigt och jag ser helt stel och onöjd ut. Men bättre än inget i alla fall. puss

Kommentarer
Postat av: Emmy

Påminner mig om när jag tog egobilder i en lekpark igår och så kom massa barn så jag flyttade på mig hee..

2012-08-06 @ 14:53:23
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: Linnea

Åh tack finis

2012-08-06 @ 16:23:28
URL: http://hsls.blogg.se
Postat av: ELIN- fashion, inspiration, style

snyggt!

2012-08-08 @ 17:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback