16. Mina rädslor

linnea | 2012-12-16 @ 18:33:44
Har hoppat över ett par dagar nu, men det är för att jag kände att jag inte hade så mycket att skriva på de dagarna. Liksom vad gör du på helgerna? Ja jag gör allt möjligt eller inget, vanliga grejer liksom. Men nu handlar det om mina rädslor alltså.
 
Okej.. Mina rädslor är höjder och att misslyckas. Höjder till att börja med dårå, och då menar jag typ inte när man flyger flygplan och tittar ut genom fönstret. Utan mer att vara fritt högt upp och att åka vissa karuseller som går högt upp. Som fritt fall, usch. Men en dag ska jag åka fritt fall för yolooooo.
 
Sedan med att misslyckas menar jag inte att misslyckas på ett prov och få dåligt resultat eller något sådant, för det är ju absolut inte hela världen. Utan då menar jag att misslyckas i livet. Ja, det kanske inte låter som något man kan vara rädd för, men det är jag. För om man har stora drömmar, vill något och vill bli något "stort" (usch vad töntigt det låter) och sedan slutar man som typ städare eller jobbar på lagret på ica. Säger absolut INTE att det är något fel med det nu (alla jobb behövs!!) Då känns det ju lite som om man misslyckats i livet, och det är jag rädd för. Inte att jobba på lagret på ica dårå, men att misslyckas i livet och sedan ångra det resten av livet. Och ja, man kan ju såklart alltid ändra det och bli något och uppfylla sina drömmar även om man misslyckats, men det orkar jag inte gå in på nu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback