21. En tv-serie du älskar

linnea | 2012-12-22 @ 23:15:00
Alltså den här frågan är världens svåraste.. Jag ÄLSKAR verkligen alla tv-serier jag ser. Desperate Housewives, Glee, The vampire diaries, Criminal minds, Pretty little liars osv osv. Därför känns det så hemskt att bara välja en enda. Men den serien som jag älskar allra mest, sett allra längst och som betyder allra mest (ja en tvserie betyder någonting för mig!) är ändå The O.C! Det finns seriöst inte ord för hur bra den är och hur mycket den betyder för mig. Har legat och gråtit till O.C massa gånger, sett en hel säsong på en dag, legat vaken hela natten för att se och varit helt beroende. Det kommer föralltid varit världens bästa tvserie ♥
 
 
De två finaste scenerna någonsin ur O.C. Sitter här helt tårögd...

Kommentarer
Postat av: alva

oc är bästa!

2012-12-28 @ 22:14:12
URL: http://aalvaglad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback