22. Ditt favorit nagellack

beauty | 2012-12-23 @ 15:00:00
Mitt favorit nagellacksmärke är nog Essie. Enkla att måla på naglarna, håller länge och finns i hundratals fina färger! Nagellacken på bilden ovan är de Essielacken jag har (+ ett till som typ har torkat). Material girl (från en Essie kollektion år 2007 hahaha), Licorice, Cute as a button (en riktig sommarfavorit!) och Rock solid (underlack som stärker naglarna).
 
Använder nästan bara Essie nagellack eftersom de är så himla bra! Är helt beroende av det vinröda just nu och underlacket använder jag alltid, och tro det eller ej men det stärker faktiskt naglarna, vilket jag aldrig varit med om att ett stärkande nagellack gjort förut.

Kommentarer
Postat av: Fatma

Lucka 23 innehåller en utlottning av en studded bra! :)

2012-12-23 @ 19:40:16
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback