3. 10 sanningar om mig

linnea | 2012-12-02 @ 18:35:00
1. Jag har komplex för min näsa, jag hatar den!!
2. Jag tycker det är fint med skrattgropar och jag skulle vilja ha det.
3. Jag har rätt lätt för att lära mig nya grejer.
4. Jag har fobi för badhus och att ta i dörrhandtag.
5. Jag drömmer sällan mardrömmar, men jag drömmer alltid heeelt konstiga drömmar, jag tror aldrig jag drömt en normal dröm i hela mitt liv...
6. Jag kan inte gå på toa utan min mobil, vad ska man annars göra när man sitter på toa liksom? Haha..
7. Jag har aldrig åkt slalom, snowboard eller skoter.
8. Jag är närsynt och har linser.
9. Jag lärde mig läsa när jag var fem år.
10. Jag skulle inte klara mig en endaste dag utan musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback