8. Din familj

linnea | 2012-12-10 @ 09:00:00
Okej, jag har en mamma, en pappa och tre lillasystrar Emma 11 år, Nova 4 år och Liv 1½ år. Vad mer kan man säga.. Min familj är väl lite udda (på ett bra sätt), men vi är riktigt roliga! Min mamma har bra humor och min pappa har väl kanske inte direkt världens bästa humor men kan vara rolig när han retas med Emma. Mohaha... Vi gillar att retas med varandra. Nova och jag är brushorna och Liv är jättegullig när hon är snäll, men hon kan även vara jobbig och bråkig vilket Nova också brukar vara ganska ofta. Sedan har vi då Emma som är lillfjortisen men hon är gullig ändå. Ja dom är inte helt perfekta (men vem är det!?), men jag älskar dom ändå!!
 
Här är en typ 3 år gammal bild där Liv inte är med för hon var inte ens född, men istället var farbror Billy med!

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh vi tog också sådana bilder när vi var i Thailand! :D

2012-12-29 @ 16:08:22
URL: http://tovesblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback