Bloggtips - Kick Back Pack

linnea | 2012-12-23 @ 10:45:00
Såhär dagen före julafton tänkte jag ge er läsare ett litet bloggtips, eller rättare sagt fem bloggtips! Nämligen Kick Back Pack som består av Moa, Keela, Johanna, Vira och Caty. De driver Sveriges fem största alternativa bloggar och genom sina bloggar vill de peppa unga tjejer till att våga vara sig själv, vilket jag tycker är jättebra! Eftersom att vara sig själv är något av det viktigaste som finns. Även fast alla fem är väldigt olika så är de ändå lika på något sätt och det är nog det som gör att man vill läsa allas bloggar.
 
 
Jag minns för några år sedan när jag först hittade deras bloggar. Jag kommer inte ihåg vems blogg jag hittade först, men efter ett tag hittade jag de andras också. Jag kanske var typ 12 år då och jag minns hur jag ville vara som dem. Jag ville börja skejta som Caty, jag ville färga håret rött som Vira hade då, jag ville vara lika duktig på att rita i Gimp som Johanna var osv.
 
 
Så på så sätt kan man säga att de alla har inspirerat mig på olika sätt. Men mest till att våga vara mig själv och jag är säker på att de även inspirerat många andra tjejer till att våga vara sig själva och sticka ut ur mängden!
 
 
Även om jag inte har den stilen fortfarande eller är som jag var då så har de ändå inspirerat mig. Och även om jag inte kollar in deras bloggar varje dag som jag gjorde förut, så kollar jag ändå in bloggarna någon gång då och då för att påminna mig om hur de inspirerade mig och det är ju skitkul! Ja det låter töntigt och då får det göra det också!
 
 
Så på ett sätt ser jag lite upp till dem eftersom jag också skulle vilja inspirera folk genom min blogg (kanske gör jag redan det, vad vet jag (?), men isånnafall vill jag inspirera ännu fler!).
 
 
Så om ni inte har kollat in deras bloggar än - gör det nu! Man behöver ju absolut inte ha samma stil som de för att tycka om deras bloggar. För mig är det liksom så att jag blir intresserad av folk som är olika mig, just för att de inte är som mig. Hehe.. Så kika in på Kick Back Pack gängets bloggar så kanske du också blir lite inspirerad som jag blev!
 
KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT KOMMA TILL VAR OCH ENS BLOGGAR.
Bilder lånade av Caty, Vira, Johanna, Moa och Keela.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tja babe! Besök gärna min blogg om mitt liv som skådespelerksa och dansare!

Puss babe <3

2012-12-23 @ 12:07:11
URL: http://sandraborgs.blogg.se
Postat av: angelica & malin - en inspirerande blogg

Kika gärna in på vår blogg, vi är två tjejer som skriver om sjävlförtroende, att våga drömma, våga vara sig själv och så mycket mer. Tankar, åsikter och ärlighet är vad vi kommer fylla bloggen med!

2012-12-23 @ 19:53:16
URL: http://beconfident.blogg.se
Postat av: Meia

Jätte fint inlägg. Gillar text på bilder.
Kanske skulle min lila blogg passa dig, varför inte ta en titt?

2012-12-27 @ 10:09:45
URL: http://Mejjsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback