Nikon J1

linnea | 2012-07-06 @ 20:40:43
Här är min nya kamera!! Nikon J1. Det är en kompakt systemkamera, som typ en blandning mellan en kompakt och systemkamera (?). Om ni undrar varför jag köpte en ny kamera så är det för att jag ville ha en kompaktare kamera som är lättare att ta med (men som även är bra) + som har videofunktion. Då blev denna perfekt! Mina föräldrar fick min Nikon D3000 eftersom dom betalade den här kameran åt mig. Bra deal? Jajemen.
 
Jag har testat den nu och den var verkligen jättebra. Testade även filma och kvalitén blev super, eftersom den filmar i HD. Så nu kan jag göra massa videobloggar!! Är det något speciellt ni vill se i en videoblogg? Jaja, jag är hur som helst mycket nöjd med min nya kamera!

Kommentarer
Postat av: erika

Den ser bra ut, är säkert bra också. Tycker ändå att du borde haft kvar Nikon D3000!

2012-07-06 @ 22:54:17
URL: http://www.erikaerika.blogg.se
Postat av: juliafältén

hej, jag vill ha en kompakt systemkamera men jag undrar om du skulle tipsa att köpa en sån? och hur mycket kostar den? men kan lägga upp lite bilder som du har tagit med kameran också? har den en ögonmussla eller nu vad det heter? tack för svar!

2012-07-07 @ 17:05:57
URL: http://faltens.blogg.se
Postat av: emilia

sminkvideo och outfitvideo:)

2012-07-07 @ 17:40:51
URL: http://byemilia.devote.se
Postat av: Anonym

Du kan göra en video där du berättar lite om din kamera osv. Vad du tycker om den m.m

2012-07-10 @ 10:41:28
Postat av: vera

smnk,hår och diy vidiiosar !

2012-07-11 @ 00:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback