Friday outfit

outfits | 2012-11-09 @ 16:42:00
Pälsjacka: Blanco, Shorts: H&M, Skärp: Bikbok + Läppstift från Sephora & Nagellack från Essie
 
Såhär har jag sett ut idag! Och om någon undrar om det var kallt i bara shorts och nylonstrumpbyxor så är svaret: ja! Men vad gör man inte för att se lite fin ut? Nu är det i alla fall äntligen helg och jag är sugen på godis..
 
Förresten! Kan inte ALLA som ser detta och läser min blogg svara på denna fråga: Vad gillar ni bäst med min blogg? Liksom varför läser ni min blogg? Och nu kommer typ två st svara.. yey.

Kommentarer
Postat av: :D

Jag läser din blogg för att du har en Härlig personliget,bra stil,Bloggar om roliga saker och för att jag vet vem du är ;) Kram

Svar: Jasså, så vem är du då? ;)
Linnea Folkesson

2012-11-09 @ 18:53:27
Postat av: :D

Osv..

2012-11-09 @ 18:53:46
Postat av: Matilda

Jag läser för att jag... Vet inte... Ne men vet ju vem du är irl osv, då är det ju kul att se lite vad du har för dig på fritiden osv... Haha nu låter jag som en stalker :) Ne men no hard feelings lixom.

2012-11-11 @ 22:34:17
URL: http://www.mutildajunssun.devote.se
Postat av: Matilda

Jag läser för att dina inlägg är roliga att läsa och för att du tar fina bilder! :)

2012-11-13 @ 22:38:21
URL: http://www.lillakreativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback