LEATHER

fashion | 2012-11-07 @ 10:45:00
En sån här löskrage i skinn vill jag ha.. och vet ni vad!? I Barcelona hittade jag typ en exakt likadan som på bilden till vänster, inne på lefties,. Jag stod och funderade jättelänge ba: "Hmm.. Ska jag köpa den här?". Men jag köpte den inte! Åhh ni fattar inte hur mycket jag ångrar mig!! Och det värsta var att den kostade typ 40 spänn... Varför köpte jag den bara inte?! Jaja, that's life. Om det är någon som vet var man kan hitta en liknande som på bilderna här ovan -  snälla kommentera!
 
Tror den i alla fall skulle bli jättesnygg att matcha till antingen en tunn stickad tröja, en svart transparent skjorta (+ massa guldsmycken) eller en skater dress! Men som sagt om ni har sett en liknande någonstans så måste ni kommentera!

Kommentarer
Postat av: ?

http://chic.se/shoppa-trenden-loskragar-och-kraghalsband/#loskrage-topshop-283-kr.jpg

2012-11-07 @ 18:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback