Floral sweater

outfits | 2012-10-19 @ 16:53:39
Favoritjackan: Modekungen, Tröja: Sheinside.com, Jeans: Dr Denim + Dr Martens.
 
Här är då tröjan som jag beställde från sheinside.com! Den var inte riktigt som jag väntat mig och som den såg ut på bilden, eftersom den var mycket glittrigare (vilket inte syns på bilderna här ovanför heller) och färgerna var lite annorlunda i verkligheten. Men förutom det och en månads (!!) leveranstid är jag nöjd med den! Vad tycker ni då?
 
Jag vet inte om det syns på bilderna, men medans dom togs höll jag på att frysa ihjäl. Det är ju så jäkla kallt ute nu! Måste börja använda en varmare jacka än den här slitna skinnjackan... men den är ju min favorit. Jaja, som tur är slipper jag den svenska kylan om en vecka då jag sticker till Barcelona! Whoop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback