Watch this

linnea | 2012-10-13 @ 19:32:48
Usch jag blir så jävla besviken på världen när jag ser sånt här. Vad är det för värld vi lever i?!?!? Folk säger att klimatpåverkningarna och sånt är det största problemet just nu, men det är det ju fan inte, mobbing är! Och folk som inte har blivit mobbade kan inte sätta sig in i situationen och förstå hur det känns. Som jag t.ex., jag har aldrig blivit mobbad (visst har folk sagt taskiga och hemska saker om/till mig, men det är inte vad jag skulle vilja kalla över gränsen för mobbing), men jag vet hur det känns att vara ensam och inte ha någon, och jag vet vad det gör mot en. Jag önskar verkligen jag kunde få varenda mobbare att slutas mobbas, men jag kan inte. Men om nu möjligtvis någon som mobbas skulle läsa det här så säger jag bara: SLUTA FÖR FAN! Du vill inte vara anledningen till att någon mår dåligt, skär sig, slutar äta.. eller i värsta fall tar livet av sig.

Kommentarer
Postat av: nathalie

å vad bra skrivet... mobbing är så jävla hemskt :/

2012-10-13 @ 20:33:30
Postat av: carmen

Fy vad hemskt! R.i.p Amanda Todd.

Ps. För en tid sedan så köpte du ju en ny kamera.
Hur tkr du att den funkar? Jag har funderat på att
köpa en likadan så det vore roligt om du skrev ett
inlägg om vad som är positivt och negativt med den :)

2012-10-14 @ 08:55:16
Postat av: Cajsa FOTO

OCh usch mobbning är bann i mig tragiskt. Hur folk ens öppna kkäften och säger massa.. Det är avundsjuka, man mår dåligt själv men är det inte bättre och sluta och fixa sitt ena liv.. Såg en dokumentär serie om det härom dagen.. :( hemskt..

VAR SAMS.. alla 'är lika värda och betyder lika mycket. Alla är fina på sitt sätt. SLUTA! Till dom som håller på..

2012-10-15 @ 11:32:27
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback