ID chain necklace

fashion | 2013-02-16 @ 19:50:00
Har varit sugen på ett sådant här kedjehalsband med en "id bricka" rätt länge och nu tänkte jag beställa ett från cocoo.se. Men då var det slut i både guld och silver (finns dock i typ roséfärgat). Det kanske var ödet, att de var slut så att jag inte ska slösa pengar utan spara till Thailand. Men det skiter jag i för nu står jag på väntelistan så att jag kan köpa de när de kommer in igen! Tror dock bara jag ska köpa ett... Men vilken färg!?!?? Vilken färg tycker ni är snyggast? Guld eller silver?

Kommentarer
Postat av: wilma

silver!:)

2013-02-16 @ 23:45:11
URL: http://wwilma.blogg.se
Postat av: Neda

guld !

2013-02-18 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback