Short hair

beauty | 2013-02-02 @ 21:23:00
Jag älskar mitt långa (lös)hår, men någon gång skulle vilja klippa det kort, så som på bilderna här ovanför. Men då är grejen att jag tycker det är mycket finare med ljust kort hår än mörkt kort hår. Liksom ju ljusare det är desto kortare kan man ha, om ni fattar vad jag menar. Jag vet inte varför jag tycker så faktiskt, hehe.. Men TJ (hon på bilderna ovan) har både den perfekta färgen och den perfekta längden. Så skulle jag vilja ha, speciellt på sommaren. Tänk vad härligt med ljust och kort hår på sommaren!!
 
Jag vill alltid ändra håret, från ljust till mörkt, från mörkt till ljust, från kort till långt, från långt till kort osv.. Den dagen jag är 100% nöjd med mitt hår och inte vill ändra på det kommer nog aldrig komma, för jag tycker det är så kul med förändringar!

Kommentarer
Postat av: Annie

Bloggar hon? :)

2013-02-03 @ 13:03:29
URL: http://annieelise.blogg.se
Postat av: Julia

Åh, skulle verkligen vilja ha mitt hår sådär. Men med mitt lockiga hår skulle det gå åt skogen. :/ Du skulle säkert passa jättebra i det!

2013-02-09 @ 20:52:32
URL: http://mellandagar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback