Outfit of the day

outfits | 2013-01-30 @ 20:47:31
Väst - Forever21, Tröja & mössa - Gina, Skärp - Bikbok

Hade tänkt ta fina och ordentliga outfitbilder ute idag... Men nä då ska det såklart vara snöstorm den enda dagen man kan ta bilder i bra dagsljus (förutom på helgen då)! Så fick lov att ändra mina planer lite och ta bilderna inne  istället. SÅ tråkigt. Visst det funkade ju, men jag vet inte om det var motljuset eller om min kamera har kollapsat helt, för såhär dåliga har bilderna aldrig blivit förut! Nästa gång jag tar outfitbilder blir det med min gamle gode vän systemkameran Nikon D3000, den kommer inte svika mig i alla fall...
 
Har för övrigt haft en ganska dålig dag och har pluggat ihjäl mig här hemma så nu tänkte jag se senaste avsnittet av Pretty little liars och kanske ett avsnitt American horror story! Woho!

Kommentarer
Postat av: Josefin Eklund Stengård

Var gärna med i min tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 250 kr på iphoneskal! Tävlingen avslutas på fredag :D

http://jjosefineklund.blogg.se/2013/january/tavling.html#comment

2013-01-30 @ 22:47:47
URL: http://jjosefineklund.blogg.se/
Postat av: Lovisa

På tredje bilden ser ditt hår kort ut, måste bara säga att du skulle va otroligt fin i det!!!!! :D

Svar: Jag stoppade in håret i tröjan på den bilden. Jag funderade faktiskt förut på att klippa håret kort och jag kanske borde börja fundera på det igen ;)
Linnea Folkesson

2013-01-31 @ 07:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback