Pastel hair

beauty | 2013-01-06 @ 16:39:11
Jag är verkligen avundsjuk på dem som har väldigt blont hår, dem kan nästan göra vad dem vill med håret. Till skillnad från mig som har ganska mörkbrunt hår. Det är klart att jag älskar mitt bruna hår, men jag skulle vilja testa på massa olika lite galna hårfärger. Som pastellrosa, bara för att testa liksom. Tänk vad lätt att bara slänga i en pastellrosa toning när man redan är väldigt blond. Jag skulle ju liksom behöva bleka sönder mitt hår flera gånger om innan det ens skulle bli blont och inte orange, och sedan tona det rosa.
 
Jag är en sån som alltid vill testa och göra nya grejer med mitt hår. Jag har haft massa olika hårfärger, allt från blont till mörkrött till svart. Någon gång kanske det blir pastellrosa, vem vet? Hehe...
 

Kommentarer
Postat av: amanda

Tänker precis som du! Själv är jag mörkhårig, man måste ju bleka håret för att kunna få såna där färger :( Om man vore blond så skulle allt vara enklare haha ^^

2013-01-06 @ 17:49:12
URL: http://amandamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback